Pages

Wednesday, November 24, 2010

Assalamualaikum

Salam to all.

Eh, jangan tekan butang 'X' tu. Jangan bimbang. Anda masih di blog yang sama. :)

Ya, blog aku yang dulu..yang berwarna hitam. penuh emosi tu. ya, ini masih blog aku yang sama.

Cuma mungkin, aku rasakan sudah cukup aku menyimpan semua cerita suka mahupun duka yang lama. Aku mahukan fresh start. walaupun bukanlah se fresh mana. tapi aku mahukan yang sedikit perubahan.

Amik masa yang lama jugak untuk aku akhirnya mengambil keputusan untuk mendelete semua entry yang ada sebelum ini. maklumlah, sudah banyak. dan terlalu panjang pula kisah hidup aku yang dipaparkan. Namun, mungkin ini yang terbaik.

Apabila kita telah bergerak ke fasa seterusnya dalam kehidupan, dan meninggalkan yang lama, sudah pastinya kita mahukan perubahan. dan itu yang aku dahagakan.

yang lalu biarkan jadi sejarah. jangan diulangi sejarah hitam. jadikan mereka sebagai pengajaran.sejarah yang manis perlu sentiasa dikenang. jadikan ia sebagai pendorong. yang penting adalah kehidupan hari ini. perlu sentiasa diteruskan. dan masa hadapan? perlu lakukan yang terbaik untuknya. namun, apalah makna masa depan tanpa sejarah.

ya, izinkan aku berubah. dan sejarah hitam, bantu aku untuk berubah ke arah yang lebih baik. sila pergi.

:)

4 ::sok sek:::

Faarihin said...

Salam.. lama tak menjenguk sini..
wah.. backgorund blog pun sudah bertukar.. nice.. (^__^)

semoga selepas ini sentiasa segar2 yer cik fairuzniza.. (^__^)

ingat saya lagi?

~biskutz~

fairuzniza said...

faarihin a.k.a biskutz:
eh, mesti la ingat. :) from your first komen dulu pun i know it's you.huhu..

insyaAllah..doa2kan la ye.. ^__^

diyanordin said...

Bila agaknya kita akan ada masa utk hang out lg?

Soon hope so :)

fairuzniza said...

kak nadia:
insyaAllah..kalau takde aral, leh je.akak tak duk umah lame tu dah kan? nak gi ke BTR tu yang malas tu..huhu

 

Template by Best Web Hosting