Pages

Friday, January 14, 2011

aduh, rindu lagi!

Tuhan, aku sangat merindukan manusia2 ini..

my dearest besfren.
i miss her dem much. T_T
sorry sayang for not being able to be there recently. i know even if i wasn't there, you are strong enough to endure it. sayang kamu yang amat! sampai sekarang rasa guilty for that. besalah pada awak, mama and papa.. T_T

i miss your shoulder. huhuhu

my dear syud. i miss her 'kalut'ness so much. hihi
and i miss those time when kami lepak bersama di luar. ^__^
rindu kamu, syuhadah!

and dis one..i miss her 'membebel' sooooo dem much. thank sayang for always being my sponge. absorb je segala sumpah seranah aku selama ni. thanks so much sayang! tak sangka ko kawen dulu. and bila ko dah kawen, memang agak susah la aku nak lepak ngan ko lagi..

as for this one..my osmets at taman jati indah. miss those time kami kua malam gi makan kat rimbun,  potostat kat kedai encik fairus, bangun pagi and tengok diorang gajin gile wat keje. masak spageti untuk diorang, skipped my jadual masak every rabu sebab rabu ada pasar malam! hahahaha~ and of kos, tragedi lipan as well as pakcik sabtu. hihihi
For God sake, i miss all of them so much.

Dear Allah, please take good care of them. tolong jaga mereka. tolong bahagiakan hidup mereka, dan tolong permudahkan segala urusan mereka. aku teramat merindukan mereka..

my sayang Cik Siti Hajar Akma, my dear Cik Nursyuhadah, my sayang Puan Hulma, my sayam Cik Aimi Husna, Cik Haninah and Cik Nurherlys, saya sangat rindukan kamu!

0 ::sok sek:::

 

Template by Best Web Hosting